Katana motor
Katana logo

A KALAND MESTERE

Bárhová is vezessen az utad. Tapasztald meg a gondtalan túrázást és az ismeretlen utak felfedezésének élményét! Nem számít, hogy a kaland milyen messzi tájakara sodor téged. Az új V-STROM 1050 a létező legnagyobb szabadságot adja neked!

Kemény, ügyes, fürge és jól irányítható. Készen áll arra, hogy bárhová elvigyen téged! Az új V-STROM 1050 a megoldás számodra a határtalan élmények megéléséhez.

TESZTVEZETÉS

Ez a modell jelenleg NEM ELÉRHETŐ tesztvezetésre.

KÉSZLET INFORMÁCIÓ

Ez a modell jelenleg NINCS KÉSZLETEN.

FINANSZÍROZÁS

Kérj ajánlatot a modellre.

KALKULÁLOK
JOGOSÍTVÁNY KATEGÓRIAA
ÉVJÁRAT2025
5 999 000 Ft
HENGERŰRTARTALOM
1037cm³
TELJESÍTMÉNY
79kw106LE
NYOMATÉK
101NM
ÜLÉS MAGASSÁGA
855mm
ÜZEMANYAGTANK
20l
MENETKÉSZ TÖMEG
242kg
3 / 7
ISMERD MEG ASZÍNEKET

SZÍNVARIÁCIÓ

Metallic Oort Gray No.3 (BN8)

*A 360°-os nézetben megjelenő specifikációkat a Suzuki bármikor előzetes értesítés nélkül megváltoztathatja.

ISMERD MEG AZ

ERŐFORRÁST

  • Finomhangolt

    kipufogó rendszer

    A 2-az-1-ben felépítésű kipufogórendszer a V-twin motorhoz illő kellemes hanggal van ellátva. A nagy hatékonyságú katalizátor az elérhető teljesítmény maximalizálása mellett biztosítja, hogy a motor megfeleljen az Euro 5 kibocsátási normáknak.

  • Teljesítmény, hogy lenyűgözzön

    A Suzuki 1037 cm3-es, négyütemű, 90°-os V-kettes DOHC motorja erős lineáris nyomatékkal rendelkezik a középső fordulatszám-tartományban, továbbá szabad fordulatszámú jellege maximalizálja a teljesítményt a magas fordulatszám-tartományban. A motor jellegzetes V-twin dübörgése és kipufogóhangja kézzelfogható, de szinte leírhatatlan élvezetet nyújt. A V-twin elrendezés karcsúbb vázszerkezetet és alacsonyabb súlypontot nyújt, ami hozzájárul a könnyedebb kezelhetőséghez és a jobb manőverező képességhez.

  • Sebességváltó

    A hatfokozató váltó teljesen új kiosztást kapott. Az első sebességfokozat új áttételezése simábbá teszi az elsőtől az ötödik fokozatig történő váltást, fürgébbé teszi a gyorsulást és javítja az irányíthatóságot. A hatodik sebességfokozatot is újra gondolták, hogy az autópályázáshoz szükséges sebességnél is kényelmesebbé és élvezetesebbé tegyék a vezetést. Az új áttételek  hozzájárulnak a kétirányú Quick Shift rendszer zökkenőmentes működéséhez is.

  • CSÚSZÓKUPLUNG

    A csúszókuplung rendszer által elég a kuplungkar használat közbeni könnyed kezelése, ami így csökkenteni a bal kéz esetleges fáradtságérzetét.Mindemellett az új, kétirányú gyorsváltó rendszer erőteljes erőátvitelt biztosít gyorsításkor és simább lassulást visszaváltáskor.

  • Suzuki

    Dual Spark technológia

    Minden henger két irídium gyújtógyertyát használ. Az elsődleges gyújtógyertya a motor teljes fordulatszám-tartományát lefedi, míg a másodlagos gyújtógyertya segít javítani az égés hatékonyságát és a teljesítmény leadását alacsony fordulatszámon. Ez a technológia hozzájárul a lineáris gázreakcióhoz és a stabil alapjárathoz is.

  • Nátriummal töltött

    kipufogószelepek

    Az üreges, nátriummal töltött kipufogószelepek segítenek csökkenteni az égéstér hőmérsékletét. Ez nemcsak jobb terhelési hatékonyságot és jobb motorérzetet eredményez, de hozzájárul a szelepek tartósságának javításához is.

  • Kovácsolt

    dugattyúk

    A V-Twin motor rendkívül merev, de könnyű kovácsolt dugattyúkat használ. A dugattyúfejek eloxáltak és mindemellett a dugattyú koronájának terheléscsökkenését a dugattyúcsapszegek belső kúpos kiképzése is segíti. Mindezek a hosszabb élettartamot szolgálják.

  • Elektronikus gázkarok

    A két henger mindegyikét független, 49 mm-es, nagy átmérőjű, elektronikusan vezérelt fojtószelepek táplálják. Az egyes fojtószelep házak pillangószelepei egymástól függetlenül nyílnak és záródnak a pontosabb fojtószelep-szabályozás elérése és a stabilabb üresjárat megvalósítása érdekében.

ISMERD MEG AZ

ELEKTRONIKUS VEZETÉSTÁMOGATÓ RENDSZERT

S.I.R.S

S.I.R.S

Suzuki intelligens vezetési rendszere

A Suzuki legújabb elektronikai rendszereinek ütős gyűjteményének fejlesztésekor a motoros teljeskörű segítése került eltérbe, ami által a teljesítményjellemzők optimalizálása során a paraméterek a változó vezetési elvárásoknak és igényeknek megfelelően állíthatók be. A S.I.R.S. segítségével a V-STROM 1050 irányíthatóbb, kiszámíthatóbb és maga a motorozás kevésbé fárasztó. Legyen szó akár hosszabb túrákról, akár sok csomagról, de lehet csak az aszfaltot hagynád magad mögött járatlan utakért, a magabiztos és kiegyensúlyozott irányítás veled lesz.

6 tengelyes IMU

Kétirányú gyorsváltó

Tempomat

Suzuki kipörgésgátló rendszer (STCS)

Mozgáskövető kipörgésgátló rendszer

Suzuki Vezetési-mód választó (SDMS)

Visszagurulás-gátló rendszer

Terhelésfüggő vezérlőrendszer

Lejtmenetvezérlő rendszer

Elektronikus motorvezérlés

Beindítást egyszerűsítő rendszer

Fordulatszám asszisztens

ISMERD MEG AZ

DESIGN-T

  • A formatervezés a vérünkben van

    Történelmet írt a Suzuki az 1988-as Párizs-Dakar ralin, amikor is DR-Z800 sivatagi versenymotorjával rajthoz állt, egy egyedülálló, új koncepciót vezetve be a rali versenyek világába, ami a mai napig töretlenül népszerű a motorkerékpár-rajongók körében.A DR-Z kompakt, könnyű és szívós volt. Az egyik legszembetűnőbb dizájneleme az elülső, kiemelkedő „csőr” radikálisan új formavilága volt. Az új V-STROM 1050DE hű marad a Suzuki formatervezési örökségéhez, amit a "csőr" forma modern újragondolása is bizonyít.

  • A finom formatervezési örökség időtlen erénye

    A népszerű sorozat 20. évfordulója alkalmából a V-STROM 1050-t úgy fejlesztették ki, hogy még nagyobb szabadságot nyújtson egy önfeledt, izgalmakkal teli kalandtúrázás során, legyen szó aszfaltozott utak, vagy akár vadregényes ösvények felfedezéséről. A Suzuki legendás DR-Z-jének igazán modern értelmezése a formatervet tekintve agresszívebb, mégis kifinomultabb megjelenést biztosít egyenesebb, élesebb vonalvezetésével.

  • Szélvédő

    A V-STROM 1050 szélvédő formáját és méretét úgy tervezték, hogy a hosszú távú túrázás során maximális kényelmet biztosítson. 50 mm-es függőleges állítási lehetőséggel bír, ami egy gyorskioldó fogantyú segítségével érhető el. A V-STROM 1050DE egy kisebb, füstszínű szélvédővel van szerelve, a maximalizált láthatóság érdekében. Mindkét szélvédőt alapos tesztelésnek vetették alá, hogy bebizonyosodjon, hatékonyan csökkentik a szélzajt és megakadályozzák a széllökéseket a kényelmesebb és kevésbé fárasztó vezetési élmény érdekében.

  • USB port és 12V DC csatlakozó

    A multifunkciós műszerfal bal oldalába épített USB-csatlakozón keresztül akár menet közben is lehetőség van okostelefon töltésére. Hovatovább, az ülés alatt egy 12V-os kimenet is található, ami további lehetőséget nyújt eszközök töltésére vagy egyéb áramellátási igény kielégítésére

  • Kúpos

    alumínium kormány

    A V-STROM 1050 kúpos alumínium kormányát úgy alakították ki, hogy kényelmes legyen a fogása, és úgy tervezték, hogy megfelelő merevséget és optimális fogásszélességet biztosítson a megfelelő irányíthatósághoz, akár aszfaltozott úton, akár úttalan utakon halad a motor. A V-STROM 1050DE modell esetében a kormánykifli vastagabb kialakítás mellett könnyedebb alumínium alapanyagot tudhat magáénak, így képes elnyelni az út egyenetlenségéből származó ütéseket. Továbbá szélesebb markolattal van ellátva, ami javítja az irányíthatóságot, különösen akkor, amikor a kapaszkodókra támaszkodva kell leküzdeni a durva terepet

  • Kényelmes

    strapabíró ülés

    A V-STROM 1050 szemet gyönyörködtető, optimális keménységű, független vezető- és utasülés-kialakítással van felszerelve a hosszú túrák kényelméért és a fáradtság érzet csökkentéséért. A vezetőülés magassága 20 mm-rel megemelhető az anyósülés alatt elhelyezett emelő segítségével. A V-STROM 1050DE esetében azonban fix magasságú üléskialakítás jelenik meg, ami csökkenti a motor össztömegét, miközben nagyobb merevséget is biztosít. Ez a tartós, fix kialakítású ülés jobban bírja az esetleges terhelést, amikor terepen történő motorozás során a súlyeltolódás és a gyakori pozíció váltás elkerülhetetlen. Opcionálisan magasabb és alacsonyabb ülések is elérhetők eredeti Suzuki tartozékként.

  • Gondosan megálmodott

    kerekek és gumiabroncsok

    A V-STROM 1050 10 küllős öntött alumínium keréktárcsákon fut, valamint Bridgestone BATTLAX ADVENTURE A41 radiál gumiabroncsokkal szerelt. A 110/80R19 méretű első és 150/70R17 méretű hátsó gumiabroncsok hozzájárulnak a könnyed kezelhetőséghez és a jó tapadáshoz, legyen az útfelület száraz vagy vizes. Jó irányíthatóságot és nagyobb kényelmet biztosítanak a hosszúra nyúló túrák során, és megbízhatóak akkor is, amikor a túra útvonala letér a sima aszfaltozott útfelületről az ösvényekre. A V-STROM 1050DE kihasználja az alumínium felnikkel ellátott, drótfonatos kerekek által nyújtott előnyöket, így jobban tolerálja az egyenetlen út által okozott ütéseket. Emellett nagyobb, 21 colos első felnivel van szerelve a nagyobb stabilitás és a jobb irányíthatóság érdekében. Mindkét kerék Dunlop TRAILMAX MIXTOUR gumiabroncsokkal van ellátva, amik félig blokkos futófelületi mintázattal és egyedi tervezésű belső szerkezettel rendelkeznek, így biztosítva szilárd tapadást és megbízható teljesítményt.

  • Színes

    multi-információs műszerfal

    A V-STROM 1050 egyedi, új, 5 colos (12,7 cm-es), színes TFT LCD multifunkciós, jól olvasható kijelzővel ellátott műszerfalat tudhat magáénak. A kiváló minőségű kijelző minden igényt kielégítő tájékoztatást nyújt a motorkerékpár rendszeréről, annak beállításairól, továbbá valós idejű működési állapotinformációkat jelenít meg. A fordulatszám kijelzés kettős feladatot lát el. Egyik oldalról, mint egy programozható fordulatszám-jelző lámpa villog, amikor a motor eléri az előre beállított fordulatszámot, másik oldalról az LCD kijelzőn helyet kapott a nagyméretű felugró figyelmeztetések megjelenítése is. A rendelkezésre álló, manuálisan vagy akár automatikusan is állítható nappali (fehér) és éjszakai (fekete) módok beállításai lehetővé teszik a kijelző maximális láthatóságát bármely napszakban és vezetési helyzetben.

  • Intuitív

    kormányrúd kapcsolók

    Az ergonomikus kapcsolóelrendezés könnyű és hatékony kezelhetőséget biztosít, miközben a motoros az előtte lévő útra koncentrál. Az üzemmód-választás, és az egyes S.I.R.S. rendszerek megfelelő beállításai a bal kormánykiflin található MODE és UP/DOWN kapcsolók működtetésével egyszerűen kivitelezhető. A jobb oldali kormánykiflin található külön erre a célra szolgáló gombbal gyorsan bekapcsolható vagy szükség esetén visszaállítható a sebességtartó automatika.

ISMERD MEG AZ

VÁZAT ÉS A FELFÜGGESZTÉST

szilárd

szilárd

belső erő

A V-STROM 1050/DE kompakt, könnyű vázát úgy tervezték, hogy az élénkséget, a kényelmet, a használhatóságot és a megnyugtató vezetési élményt egyaránt mind a legnagyobb mértékben nyújtani tudja. Minden egyes elem a nagyszerű kezelhetőségre és irányíthatóságra helyezi a hangsúlyt a hétköznapok során előforduló valós körülmények széles skáláján, legyen szó akár hosszú távok megtételéről aszfaltozott utakon, akár vidéki lejtős ösvények felfedezéséről. Az eredmény az az erő, ami elengedhetetlen egy kiemelkedő teljesítményt nyújtó, sokoldalú túramotor számára. Az új modell számos beállítási lehetőséget kínál, így különféle kalandtevékenységek végzéséhez szükséges elvárásokhoz igazodik. Míg a V-STROM 1050 tervezésénél nagyobb hangsúlyt fektettek a kényelem és a vezetési élmény maximalizálására a hosszú távú, nagy sebességű kirándulások során, a V-STROM 1050DE célja a teljesítmény és az irányíthatóság fokozása volt a kavicsos és sík földutakon való felfedezések során is.

Megbízható fékerő

Optimalizált felfüggesztés

Bizonyított Twin-Spar ötvözött váz

ISMERD MEG ATECHNIKÁT
Kiegészítő kép
Kiegészítő kép
Kiegészítő kép
Kiegészítő kép
Kiegészítő kép
Kiegészítő kép
Kiegészítő kép
Kiegészítő kép
Kiegészítő kép
Kiegészítő kép
Kiegészítő kép
Kiegészítő kép
Kiegészítő kép
Kiegészítő kép
Kiegészítő kép
Kiegészítő kép
Kiegészítő kép
Kiegészítő kép

További információért kattints a piktogramra.

ISMERD MEG AMŰSZAKI ADATOKAT
MOTOR
FUTÓMŰ
MÉRET ÉS TÖMEG
MŰSZEREK ÉS ELEKTRONIKA

A számítás a Worldwide Motorcycle Test Cycle (WMTC) szerinti kipufogógáz-kibocsátás mérési feltételrendszeren alapul. A tényleges üzemanyag-fogyasztás és a hatótávolság bizonyos tényezők függvényében eltérhet a fenti értéktől.

MEGJEGYZÉS A weboldalon megjelenő képek illusztrációk. A képeken szereplő termék megjelenésében, műszaki berendezésben, felszereltségében és színben eltérhet a kereskedelmi forgalomba kerülőtől. A Suzuki fenntartja a jogot a műszaki tartalom előzetes bejelentés nélküli megváltoztatására. A leírásokban szereplő hibákért és elírásokért felelősséget nem vállalunk. Teljeskörű tájékoztatásért forduljon márkakereskedéseinkhez.

LÉGY KÉPBEN!

Legyél tisztában motorod minden részletével. Töltsd le legfrissebb kezelési útmutatónkat.

HALLGASS BELE!

Kíváncsi vagy milyen? Hallgas bele a motor lenyűgöző muzsikájába.

Háttérkép

Találd meg saját

SUZUKI

Márkakereskedésed

Ne csak olvass róla milyen szuper motorokat készítünk, hanem nézd is meg őket a hozzád legközelebb eső kereskedésünk egyikében.

Mutasd a kereskedéseket

Kövess minket social platformjainkon is!

Suzuki logó
2025 Minden jog fenntartva.
Mindig egyeztessen kereskedőjével, elírásból fakadó panaszt nem áll módunkban elfogadni.