Katana motor
Katana logo

Teljesítményre tervezve, izgalmakra építve

A GSX-R1000 egyet jelent a teljesítménnyel, megbízhatósággal és a tiszta motorozási élménnyel. Olyan teljesítményt nyújt, amely világszerte számtalan győzelmet hozott superbike, superstock és hosszútávú versenyeken. A modell 2001-es bemutatása óta nem kevesebb, mint 15 FIM Endurance Világbajnoki címet nyert. A GSX-R-ben közvetlenül tetten érhető, ahogy a moto gp, superbike és endurance világbajnokságon alkalmazott technológiák leszivárognak a szériagyártású motorba.

TESZTVEZETÉS

Ez a modell jelenleg NEM ELÉRHETŐ tesztvezetésre.

KÉSZLET INFORMÁCIÓ

Ez a modell jelenleg NINCS KÉSZLETEN.

FINANSZÍROZÁS

Kérj ajánlatot a modellre.

KALKULÁLOK
JOGOSÍTVÁNY KATEGÓRIAA
ÉVJÁRAT2026
HAMAROSAN
HENGERŰRTARTALOM
999,8cm³
TELJESÍTMÉNY
145kW195LE
NYOMATÉK
110NM
ÜLÉS MAGASSÁGA
825mm
ÜZEMANYAGTANK
16l
MENETKÉSZ TÖMEG
203kg
3 / 11
ISMERD MEG ASZÍNEKET

SZÍNVARIÁCIÓ

Candy Daring Red / Pearl Tech White (C7Q)

*A 360°-os nézetben megjelenő specifikációkat a Suzuki bármikor előzetes értesítés nélkül megváltoztathatja.

ISMERD MEG AZ

ERŐFORRÁST

  • Győzelemre született

    Gondosan megtervezett kompakt motor

    A GSX-R1000R nagy teljesítményű, 999,8 cm³-es, négyütemű, folyadékhűtéses, DOHC vezérlésű soros négyhengeres motorja nem egyszerűen a GSX-R család legerősebb és legjobban gyorsuló erőforrása. Úgy terveztük, hogy minden vezetési körülmény között optimálisan teljesítsen – akár versenypályán, akár közúton –, miközben megbízhatóságot és győzelemre esélyes teljesítményt nyújt, ami hozzájárult a GSX-R1000R hírnevéhez az endurance versenyek világában.

  • SR-VVT

    Suzuki Racing Variable Valve Timing

    Eredetileg versenycélokra kifejlesztve, a Suzuki Racing (SR-VVT) rendszer az új szívó oldali vezérműtengely-lánckerékbe és a hozzá kapcsolódó vezetőtárcsába van beépítve. A rendszer 12 acélgolyót használ, amelyek ferde radiális hornyokban helyezkednek el a lánckerékben, valamint egyenes hornyokban a vezértárcsában, amely közvetlenül a vezérműtengelyhez kapcsolódik.

     

    Magas fordulatszámon a centrifugális erő hatására a golyók kifelé mozdulnak, aminek következtében a hornyok eltolódása elforgatja a lánckerék pozícióját a vezérműtengelyen, így késleltetve a szívószelepek nyitását. Ez a megoldás jelentősen növeli a magas fordulatszám melletti teljesítményt anélkül, hogy a közepes vagy alacsony fordulatszámon leadott nyomaték rovására menne.

  • Átdolgozott

    Vezérműtengelyprofilok és vezérműlánc

    A szívó- és kipufogó oldali vezérműtengely profilját optimalizáltuk annak érdekében, hogy egyszerre valósítsák meg a motor teljesítményére vonatkozó fejlesztési célokat és az Euro 5+ károsanyag-kibocsátási előírásokat. A maximális szelepemelés nem változott, azonban a szelep összenyitást csökkentették.

     

    Emellett az új, szélesebb vezérműlánc csökkenti a súrlódási veszteséget, ehhez igazodva a vezérműlánckerekek is megújultak.

  • Ride-by-Wire

    Fojtószelep-házak

    Az elektronikus vezérlésű fojtószelepházak segítenek az alapjárati fordulatszám szabályozása és a teljesítménykarakterisztika közötti megfelelő egyensúly elérésében, emellett kialakításuk hozzájárul az Euro 5+ károsanyag-kibocsátási előírások teljesítéséhez is. Az új fojtószelepházak könnyűek és kompaktak, ráadásul a korábbinál is nagyobb átmérőjűek (48 mm a korábbi 40 mm helyett), ami tovább növeli a motor teljesítményét. Mindegyik fojtószelep-ház egyetlen pillangószeleppel rendelkezik, amelyet egy fejlett, elektronikus motorvezérlő rendszer irányít. Minden hengerhez két ultra-􀋸nom porlasztású üzemanyag-befecskendező tartozik: Az elsődleges befecskendező meredek szögben, közvetlenül a fojtószelepházban helyezkedik el, és folyamatosan működik, amíg a motor jár. A második, úgynevezett Top Feed Injector (TFI) – amely magasabb fordulatszámon lép működésbe – a légszűrőház tetejébe van beépítve, közvetlenül a fojtószelepházak szívótölcsére fölé. A levegő a fojtószelep-házakhoz új, egyfokozatú tölcséreken keresztül jut el (az 1-es és 4-es hengereknél). A tölcsérek módosított formája fokozza a teljesítményt a felső fordulatszám tartományokban.

ISMERD MEG AZ

ELEKTRONIKUS VEZETÉSTÁMOGATÓ RENDSZERT

S.I.R.S.

S.I.R.S.

ELEKTRONIKUS VEZETÉSTÁMOGATÓ RENDSZERT

A Suzuki fejlett elektronikus vezetőtámogató rendszerei segítenek, hogy a vezetési stílusodhoz legjobban illő beállításokat válassz, így könnyebben és magabiztosabban irányíthatod motorodat, miközben teljesen a vezetésre koncentrálsz. Az új GSX-R1000R még kezelhetőbb, kiszámíthatóbb és kevésbé fárasztó a S.I.R.S.-nek köszönhetően, így nagyobb önbizalmat ad, és segít, hogy még jobb motorossá válj.

Inertial Measurement Unit (IMU)

Suzuki Drive Mode Selector (SDMS)

Smart TLR

Launch Control – Rajt segéd

Kétirányú Gyorsváltó Rendszer

Motion Track fékrendszer (kanyar-ABS)

Slope Dependent Control System

Suzuki Easy Start System

Alacsony fordulatszám asszisztens

ISMERD MEG A

DESIGN-T

  • Optimalizált

    Aerodinamika

    A GSX-R1000R kiemelkedő, letisztult aerodinamikai teljesítményéről ismert, amelyet alapos szélcsatorna és versenypálya tesztek során fejlesztettünk ki. A műszaki adatok mellett ebben jelentős szerepet játszottak a tapasztalt tesztelők és versenyzők visszajelzései is.


    Ezen stabil alapokra építve, az első idomhoz elérhető opcionális új légterelő szárnyak (winglet) irányítják a légáramlást és nagy sebességnél leszorítóerőt termelnek, tovább növelve a stabilitást, valamint segítenek megakadályozni az első kerék felemelkedését kigyorsításkor.

     

    A minőségi, Japánban gyártott száraz karbonból készült légterelő szárnyak (winglet) méretét és formáját hosszú kísérleti fejlesztési és tesztelési folyamat eredményeként optimalizálták úgy, hogy maximális leszorítóerőt biztosítsanak anélkül, hogy a kezelhetőséget rontaná. Ezek a wingletek alapvetően megegyeznek azokkal, amelyeket a Team SUZUKI CN CHALLENGE használt a 2024-es Suzukai 8 órás versenyen.

  • Első

    LED Világítás

    A GSX-R1000R erős LED fényszórója egymásra helyezett tompított és távolsági fényszóró elemekből áll, ahol a tompított fény van felül. Ez a keskeny, kompakt kialakítás nemcsak az aerodinamikát javítja, hanem hozzájárul a motor agresszív, éles arcvonásaihoz is. Az első LED indexek vékony, rúd formájú házakban kaptak helyet, amelyek a burkolat oldalából nyúlnak ki. A LED helyzetjelzők a SRAD légbeömlők felett, a fényszóró két oldalán helyezkednek el, még karakteresebbé és izgalmasabbá téve a motor megjelenését.

  • Hátsó

    LED Világítás

    A hátsó LED kombinált helyzetjelző és féklámpa függőleges elrendezésű, ami illeszkedik a hátsó éles, karcsú vonalvezetéséhez.

  • LCD

    Műszerfal

    A műszerfal LCD kijelzővel rendelkezik, amely jól olvasható információkat ad valós időben a motor állapotáról, és folyamatosan tájékoztat a beállított rendszerekről is. A GSX-R1000R új, könnyebb és kompaktabb lítium-ion akkumulátort használ, amely stabil feszültséget biztosít még terhelés alatt is. A HY battEliiy P-sorozatú indítóakkumulátor jelentős előrelépés a motorkerékpár akkumulátor-technológiában: kiemelkedő megbízhatóságot, tartósságot, gyors indíthatóságot és hosszú élettartamot kínál minimális önkisüléssel.

ISMERD MEG A

VÁZAT ÉS A FELFÜGGESZTÉST

Könnyű

Könnyű

Karcsú és fürge

A GSX-R1000R vázát számtalan motoros vitte már nemzeti és világbajnoki címekig szerte a világon. A Suzuki mérnökei azonban sosem ültek a babérjaikon, hanem folyamatosan fnomították és továbbfejlesztették a vázat, hogy még inspirálóbbá tegyék a motorozást, és megadják a versenyzőknek és utcai motorosoknak azt a magabiztosságot, amely a győzelemhez kell.

A váz a győzelem kulcsa

Bevált Showa futómű

Brembo tárcsák és radiális féknyergek

Bridgestone RS11 Radiál abroncsok

ISMERD MEG ATECHNIKÁT
Kiegészítő kép
Kiegészítő kép
Kiegészítő kép
Kiegészítő kép
Kiegészítő kép
Kiegészítő kép
Kiegészítő kép
Kiegészítő kép
Kiegészítő kép
Kiegészítő kép
Kiegészítő kép
Kiegészítő kép
Kiegészítő kép
Kiegészítő kép
Kiegészítő kép
Kiegészítő kép
Kiegészítő kép
Kiegészítő kép
Kiegészítő kép
Kiegészítő kép

További információért kattints a piktogramra.

ISMERD MEG AMŰSZAKI ADATOKAT
MOTOR
FUTÓMŰ
MÉRET ÉS TÖMEG
MŰSZEREK ÉS ELEKTRONIKA

A számítás a Worldwide Motorcycle Test Cycle (WMTC) szerinti kipufogógáz-kibocsátás mérési feltételrendszeren alapul. A tényleges üzemanyag-fogyasztás és a hatótávolság bizonyos tényezők függvényében eltérhet a fenti értéktől.

MEGJEGYZÉS A weboldalon megjelenő képek illusztrációk. A képeken szereplő termék megjelenésében, műszaki berendezésben, felszereltségében és színben eltérhet a kereskedelmi forgalomba kerülőtől. A Suzuki fenntartja a jogot a műszaki tartalom előzetes bejelentés nélküli megváltoztatására. A leírásokban szereplő hibákért és elírásokért felelősséget nem vállalunk. Teljeskörű tájékoztatásért forduljon márkakereskedéseinkhez.

  • 6,99%-os THM

    Álmaid megvalósítása csupán egy karnyújtásnyira van tőled, hiszen most kedvező feltételekkel  juthatsz hozzá kedvenc Suzuki motorkerékpárodhoz.

    MEGNÉZEM
    Katana ajánlat

LÉGY KÉPBEN!

Legyél tisztában motorod minden részletével. Töltsd le legfrissebb kezelési útmutatónkat.

MODELL KATALÓGUS

HALLGASS BELE!

Kíváncsi vagy milyen? Hallgas bele a motor lenyűgöző muzsikájába.

JÖHET MÉG?

Lapozd végig a modell katalógust és tudj meg többet a modellről.

Háttérkép

Találd meg saját

SUZUKI

Márkakereskedésed

Ne csak olvass róla milyen szuper motorokat készítünk, hanem nézd is meg őket a hozzád legközelebb eső kereskedésünk egyikében.

Mutasd a kereskedéseket

Kövess minket social platformjainkon is!

Suzuki logó
2025 Minden jog fenntartva.
Mindig egyeztessen kereskedőjével, elírásból fakadó panaszt nem áll módunkban elfogadni.